18 Nisan 2012 Çarşamba

Saç Bakımı

Saç bakımımı çağdaş doğduğundan beri ihmal ettiğimi farkettim.Eğer saçınız benim gibi röfleliyse saç bakımına ekstra zaman harcamanız gerekiyor.Bugün karar verdim artık haftada 2 kez bakım yapacağım.
Geçen hafta izmite gittiğimde yılan yağı almıştım.Daha önce incelen saçlarımda harika sonuçlar almıştım.Saç diplerine yılan yağı uçlarına ise badem-zeytinyağı karışımı yapıyordum.Tavsiye ederim sonuç harikaydı.Evde hakiki zeytinyağı çok az kalmıştı onuda acil durumlar için çağdaşa ayırdım.sadece badem yağı ve yılan yağını kullandım.Saçlarım uzun olduğu için toplayıp birde poşet geçiriyorum.Üzerinede bir tülbent bakım moduna giriyorum:)
zamanı olanlar için fön makinasını poşetin üzerinden tutup ısıyı artırmak çok daha akıllıca olacaktır.Şu anda çağdaş uyuduğu için benim böyle bir şansım yok ne yazıkki.2 saat beklenir ve sadece ılık suyla yıkanır.Şampuan kullanmıyoruz.Yarın şampuanla duş alabiliriz...
Kullandığım ürünlerin fotoğrafını çekemiyorum şu anda ama bedem yağı badem yağıdır:)
ama yılan yağının prjinalini bulmaya çalışın ben 16 lira verdim ama biraz büyük..kokusu biraz farklı ya bu orjinal değil yada daha önce aldığım değildi:)
Çağdaş doğmadan önce işe yaramıştı demekki orjinaldi :) işte şimdi korktum :)



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder