18 Nisan 2012 Çarşamba

Doğum kilolarını vermek için diyet...

Nasıl olduda 82 kiloya çıktım hiç anlamadım.hamileyim diye çok mu yedim hiç hatırlamıyorum:)
Sonuçta vermem gereken onlarca kilo süt bekleyen minik bebeğim vardı.Çağdaş sadece 7 ay emdi kendisi bıraktı ne kadar üzüldüm Anlatamam..Hep yürüyen bir çocuk ''anne meme'' desin istiyordum.neyse kısmet...
Şu anda diyete girdim bakalım gün gün yediğim şeyleri sizinle paylaşacağım.
sabah 
1 yumurta
1 dilim ekmek
biraz maydonoz
dün yaptığım lor peynir
şekersiz çay
öğlen:
2 kase yağlı biberli mercimek çorbası
1 dilim ekmek
sarımsaklı yoğurtlu lahana salatası
bu arada sabah görünce dayanamadığım bir adet de eti puf yedim:)
akşam:
yemek yemedim sonra gecenin köründe dürüm yedim.çok pişmanım ya bari kola içmeseydim.:)
neyse bir gün daha böyle geçti bakalım yarın nasıl olacak:)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder