19 Nisan 2012 Perşembe

Ev Yapımı Mayonez Ve Donmuş Pizza

Markete gittiğimde gözüme ilişen hazır pizzalardan aldım.Sonuç tabiki hüsran.Tadıda bir garip malzemeleride çok az gelmişti sanki.pizzaları görünce kabaran iştahım aklıma bir fikir getirdi..Mayonez yapmak:)
Küçük bir araştırmaya girerek katkı maddesiz ama bol kalorili bir mayonez yaptım.
1 yumurta
1 kaşık sirke
Az limon suyu.
Bir bardaktan az sıvıyağ

Yumurta sarısını bir fiske tuzla birlikte hep aynı yön olacak şekilde mikserde karıştırdım damla damla yağı ve sirkeyi ilave ettim.Mikser acaip ısınmıştıki kıvamını aldı.Ama rengi öyle bembeyaz olmadı tabiki fotoğraflarını ekliyorum yaparken çekmeyi unuttum:) Blog konusunda acemiyim ne yapabilirim:) Yaptıktan sonra sarelle kutusuna koydum.Güzel oldu ama markette satılanlar gibi olmadı.İşte karşınızda katkı maddesiz harika mayonezim:)
 ve beni pizzadan soğutan yiyecek:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder